ZTV pod vedením fyzioterapeuta

späť

Cvičenie je prispôsobené priamo pre klienta na základe jeho zdravotného obmedzenia, bolestivosti a na základe vstupného diagnostického vyšetrenia.

Cvičenie vhodné pre všetky vekové kategórie bez ohľadu na vek, pohlavie a zdravotné obmedzenie. Pri cvičení sa kladie osobitný dôraz na nenásilné prevádzanie cvikov, kedy cvičiaci síce pracuje s plným cvičebným nasadením, ale hlavne prispôsobuje sa vlastným zdravotným možnostiam.

Cvičenie využívajúce techniky PILATES-INSTITUTE ®, dýchacia gymnastika, cvičenia podľa Ľudmily Mojžišovej, liečebná telesná výchova, Škola Chrbta, ...

Niektoré výhody cvičení:

  • Cvičenia pri bolestiach pohybového aparátu, zamerané hlavne na odstránenie bolestí v oblasti chrbtice a kĺbových spojení končatín.
  • Cvičenie pomáhajúce odstrániť chybné stereotypy držania tela a svalovej dysbalancie.
  • Prevencia proti opakovaným zraneniam a poraneniam
  • Pravidelné cvičenie zaistí vzpriamené držanie tela
  • Cvičenie pre rôzne chyby chrbtice (skolióza, zväčšená hrudná kyfóza a lordóza a ďalšie)
  • Zaistí správne nastavenie trupu, chrbtice spolu s panvou
  • Pravidelné cvičenie je vhodné ako prevencia problémov s medzistavcovými platničkami
  • Pravidelné cvičenie si dokonale poradí s nesprávnymi pohybovými návykmi
  • Pravidelné cvičenie rozvíja koncentráciu a koordináciu
  • Posilňuje a zlepšuje svaly panvového dna (prevencia pri inkontinencii)
  • Aktivuje hlboký stabilizačný systém (HSS)
  • Posilňuje svaly pozdĺž chrbtice v boji proti bolestivosti krížov
  • Zlepší kvalitu dýchania a aktivácie bránice
  • Vedie k zlepšeniu sily brušného svalstva s plochým bruchom
  • Vedie k dokonalej funkčnej flexibilite – natiahnutiu celého tela
  • Zbavuje svaly nadbytočného svalového napätia
  • Zlepšuje celkovú koordináciu a kondíciu
  • Odbúrava psychický stres v tele
  • Zmierňuje až odstraňuje migrény hlavy
TOPlist